فرمول نوین موفقیت در پیام بازاریابی:
الف)وقفه:پیام شما باید به ناگاه توجه مخاطب را به خود جلب کند و برای اینکارباید با مخاطب کاملا آشنا باشید تا بتوان سریع راه ورود و با پرو بال دادن به محصول خود در گیرنده وقفه ای کوتاه به وجود بیاورد .
ج)دادن اطلاعات :مخاطب برای تصمیم گیری نهایی نیاز به اطلاعات کافی دارد این اطلاعات را در اختیار او قرار دهید –اگر اطلاعات واقعی و بدون عیب و نقص و با کالای شما برابری نماید مطمئن باشید که مخاطب مشتری همیشگی شما می باشد اما اگر اطلاعات غیر واقعی باشد مخاطبتان مدت کوتاهی همراه شرکت شما می باشد و این مخرب ترین روش برای تخریب خود شما و شرکت در بازار می باشد.
د)پیشنهاد:به مشتری پیشنهادی بدهید که بدون ریسک بتواند به گام بعدی خرید برود.
در بازاریابی هیچ وقت از روشهای شرکتهای دیگر استفاده ننماییم چون قبلا این روش استفاده شده است و همین مساله باعث شکست بازاریاب یا نا امید شدن آن خواهد شد ، این روش بازاریابی را بازاریابان تازه کار و کم تجربه همیشه انجام خواهند داد و به این فکرند که می توانند با انجام این کار موفقیت 1 شبه را بدست آورد.
اولین پیشنهادی که به بازاریاب می شود داد این است که قبل از هر چیز اقدام به تحقیقات و جمع آوری اطلاعات نماید .
بازاریاب باید روشهای بازاریابی شرکتهای رقیب را بررسی ،تحلیل و کنترل نماید که در این صورت خود به نتیجه رضایت بخشی درست پیدا خواهد کرد و می تواند به راحتی با روشهای بازاریابی شرکتهای رقیب آشنا و ترکیبی از چنین نوع بازاریابی پیدا کند بعنوان مثال خود من در نشریات ، روزنامه ها ، کتاب اول ،بیل برد ،ایمیل،بروشور،وب سایت ،کارت ویزیت ،کاتالوگ و.......جمع بندی و چندین تبلیغ را با هم تلفیق داده و پیام یا آگهی جدیدی را برای حرفه خودم انتخاب نموده و به جرات می توانم بگم که موفقیت آمیز بوده است.
بیشترین توجه شما به تازگی و نو بودن آگهی یا روش آن نباشد چه بسا تبلیغات یا روشهای چندین سال قبل بتواند چون بمبی صدا دهد .
اگر انسانها بدانند که در هر لحظه خالق آینده خودشان هستند هرگز بدون هدف زندگی نخواهند کرد
هدفها، به زندگیمان و شیوه استفاده از زمان جهت میدهند. پس ابتدا باید تصمیم بگیریم که چه
میخواهیم. بهترین هدفهای ما، همانهایی هستند که باعث پیشرفتمان بشوند نه اینکه ما را از
حرکت به جلو باز دارند.
مهمترین عامل، در کسب هر موفقیتی، تدوین و مشخص کردن دقیق اهداف میباشد
Irhadaf.ir
کارگاه هدف گذاری استاد سجادیان
Irhadaf.ir
برای دریافت رایگان فایل کارگاه هدف گذاری کلیک کنید
Irhadaf.ir