فرمول نوین موفقیت در پیام بازاریابی:
الف)وقفه:پیام شما باید به ناگاه توجه مخاطب را به خود جلب کند و برای اینکارباید با مخاطب کاملا آشنا باشید تا بتوان سریع راه ورود و با پرو بال دادن به محصول خود در گیرنده وقفه ای کوتاه به وجود بیاورد .

ب)جذب :به مخاطب قولهایی را بدهید که با خواندن کامل متن بدست خواهد آورد که محصول بدون مشکل و با کارایی بسیار زیاد و حتی برتر از برندهای مشابه را به ایشان عرضه می کنید .اعتمادش را به خود جلب نمایید .
ج)دادن اطلاعات :مخاطب برای تصمیم گیری نهایی نیاز به اطلاعات کافی دارد این اطلاعات را در اختیار او قرار دهید –اگر اطلاعات واقعی و بدون عیب و نقص و با کالای شما برابری نماید مطمئن باشید که مخاطب مشتری همیشگی شما می باشد اما اگر اطلاعات غیر واقعی باشد مخاطبتان مدت کوتاهی همراه شرکت شما می باشد و این مخرب ترین روش برای تخریب خود شما و شرکت در بازار می باشد.
د)پیشنهاد:به مشتری پیشنهادی بدهید که بدون ریسک بتواند به گام بعدی خرید برود.
در بازاریابی هیچ وقت از روشهای شرکتهای دیگر استفاده ننماییم چون قبلا این روش استفاده شده است و همین مساله باعث شکست بازاریاب یا نا امید شدن آن خواهد شد ، این روش بازاریابی را بازاریابان تازه کار و کم تجربه همیشه انجام خواهند داد و به این فکرند که می توانند با انجام این کار موفقیت 1 شبه را بدست آورد.  
اولین پیشنهادی که به بازاریاب می شود داد این است که قبل از هر چیز اقدام به تحقیقات و جمع آوری اطلاعات نماید .
بازاریاب باید روشهای بازاریابی شرکتهای رقیب را بررسی ،تحلیل و کنترل نماید که در این صورت خود به نتیجه رضایت بخشی درست پیدا خواهد کرد و می تواند به راحتی با روشهای بازاریابی شرکتهای رقیب آشنا و ترکیبی از چنین نوع بازاریابی پیدا کند بعنوان مثال خود من در نشریات ، روزنامه ها ، کتاب اول ،بیل برد ،ایمیل،بروشور،وب سایت ،کارت ویزیت ،کاتالوگ و.......جمع بندی و چندین تبلیغ را با هم تلفیق داده و پیام یا آگهی جدیدی را برای حرفه خودم انتخاب نموده و به جرات می توانم بگم که موفقیت آمیز بوده است.
بیشترین توجه شما به تازگی و نو بودن آگهی یا روش آن نباشد چه بسا تبلیغات یا روشهای چندین سال قبل بتواند چون بمبی صدا دهد .